VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
General Terms and Conditions [ENG] Below
pro prodej e-booků (elektronických knih), online kurzů a online průvodců a služeb v cestovním ruchu
I. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou „VOP“) platí pro nákup e-booků (elektronických knih) a online kurzů a online průvodců (dále obojí společně označováno i jako „digitální obsah“ nebo „produkty“) a pro nákup služeb průvodce cestovního ruchu přes webové rozhraní https://zuzanapolivkova.cz/.
- Nákup produktů a služeb probíhá na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím. Proces uzavírání Kupní smlouvy je podrobně popsán v čl. III. VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí Kupní smlouvy a podrobně uvádí a vysvětluje práva a povinnosti obou stran kupní smlouvy, tedy Kupujícího i Prodávajícího. Ujednání, která jsou v Kupní smlouvě odlišná od ustanovení VOP, mají přednost (tedy text Kupní smlouvy je nad textem VOP). VOP řeší i některé další otázky, které s nákupem digitálního obsahu nebo s užíváním internetových stránek https://zuzanapolivkova.cz/ souvisí.
- VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než produkt či službu koupíte. Prosím, přečtěte si VOP pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte mě ještě před objednáním produktu či služby. Kontakty naleznete v čl. II. VOP. Tím, že kliknete na tlačítko „Odeslat“ nebo „Souhlasím“, mi totiž dáváte signál, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem obchodu a spolupráce, jaký zde popisuji.
- Ve VOP máte k dispozici všechny podstatné informace. Pro rychlejší orientaci je tu obsah:
Obsah VOP:
I. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek
II. Důležité pojmy (definice)
III. Objednávka a uzavření Kupní smlouvy
- Cena produktů/služeb a platba
- Dodací podmínky
- Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem a ochrana autorských práv
IV. Odstoupení od Kupní smlouvy
- Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád
- Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
V. Závěrečná ustanovení
_____________________________________________________
II. Důležité pojmy (definice)
1. PRODÁVAJÍCÍ.
Prodávajícím je: Zuzana Polívková, IČ: 08222088, s místem podnikání: Česká republika, zapsaný v živnostenském rejstříku, kontaktní telefon: +420731946987 a adresa pro doručování elektronické pošty: info@zuzanapolivkova.cz
2. KUPUJÍCÍ. Kupující je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní https://zuzanapolivkova.cz/ uzavře se mnou jako Prodávajícím Kupní smlouvu, a tím koupí některý z produktů či služeb. Kupujícím může být podnikatel (podnikající fyzická osoba – OSVČ anebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) anebo spotřebitel.
3. SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, budu mít za to, že Kupní smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel.
4. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA. Je to Kupní smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než Kupující, který není spotřebitelem. Současně má prodávající i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému Kupujícímu a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li Kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.
5. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je to taková Kupní smlouva, která je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se Prodávající a Kupující museli osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní nebo prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
6. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
III. Objednávka a uzavření Kupní smlouvy
- Kupující objednává produkty či služby přes webové rozhraní, tj. skrze automatický objednávkový systém, odesláním vyplněného objednávkového formuláře.
- POPIS PRODUKTŮ A SLUŽEB. Na webovém rozhraní je uveden podrobný popis nabízených produktů a služeb včetně uvedení toho, co obsahují, komu jsou určeny, co Kupujícímu mohou přinést a v jakém formátu jsou poskytovány, případně, zda jsou pro jejich efektivní používání a absolvování nutné ještě nějaké další podmínky. Je zde i podrobný popis bonusů, které jsou k jednotlivým produktům poskytnuty. Veškeré prezentace uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru. Jako Prodávající nejsem povinna uzavřít Kupní smlouvu ohledně těchto produktů. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.
- OBJEDNÁNÍ PRODUKTŮ A SLUŽEB. Pro objednání produktů a služeb přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, kde jako Kupující vyplníte vaše jméno, příjmení nebo firmu, adresu, e-mail, telefonní číslo, u podnikatelů IČ, DIČ, a zvolíte způsob úhrady a vyberete označením (zakliknutím) vybraný produkt/službu nebo produkty/služby.
Před odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Odeslat“ nebo „Souhlasím“.
O obdržení objednávky vás budu informovat e-mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, kterou jste zadali v objednávce. Informace o obdržení objednávky je zasílána automaticky. Není-li v potvrzení uvedeno, že objednávku přijímám, zašlu vám informaci o přijetí objednávky v následném e-mailu. Do okamžiku, než je vám doručeno potvrzení o přijetí vaší objednávky, je možné telefonicky nebo e-mailem (na adresu uvedenou v čl. II. VOP) objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Kupní smlouva uzavřena.
V pochybnostech vás mohu kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabývám. - Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z mé strany a tyto VOP. Smlouvu archivuji v elektronické podobě, není přístupná.
- Cena produktů/služeb a platba
- CENA PRODUKTŮ/SLUŽEB. Na webovém rozhraní je vždy uvedena i aktuálně platná cena jednotlivých produktů a služeb. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena. Pokud je uvedena akční cena, je spolu s tím uvedeno i za jakých podmínek a do jaké doby akční cena platí. Vzhledem k charakteru produktů nevznikají žádné náklady na dopravu a ani další náklady spojené s jejich dodáním. Kalkulovaná cena uvedená v souhrnu objednávky (tj. předtím než kliknete na tlačítko „Odeslat“) je proto již konečnou cenou.
- Sjednanou kupní cenou je cena uvedená u produktu/služby v okamžiku odeslání vaší objednávky (uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Kupní smlouvy, pak nejsem povinna vám za takovou zjevně chybnou cenu produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od Kupní smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně kupní ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z mé strany, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.
- Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna vám produkty dodat až po úplném zaplacení sjednané kupní ceny.
- ZPŮSOB PLATBY. Kupní cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
- Bezhotovostně bankovním převodem na můj účet (platba trvá většinou 1 – 2 pracovní dny): pokyny k platbě, v podobě faktury, obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a produkt co nejdříve dodán.
- Bezhotovostně platebními kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro (platba se provede ihned).
- Online bankovním převodem (platba se provede ihned).
Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti GOPAY s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o.
Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých. V případě objednávek ze zahraničí se kupní cena hradí v Eurech.
- SPLATNOST KUPNÍ CENY. V případě bezhotovostního převodu je kupní cena digitálního obsahu splatná do 10 dnů od potvrzení přijetí objednávky (tedy od uzavření Kupní smlouvy). Datum splatnosti je uvedené v pokynech k platbě, na faktuře. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet. V případě online platby kartou nebo rychlým bankovním převodem je kupní cena splatná bezprostředně po uzavření Kupní smlouvy. U průvodcovských služeb musí být platba provedena nejpozději 48 hodin před konáním prohlídky, není-li oboustranně dohodnuto jinak.
Při mezinárodním bankovním převodu peněz je cena služeb považována za uhrazenou až když je na účet poskytovatele připsána celá účtovaná částka. Zákazník je tedy povinen nastavit parametry platebního styku tak, aby při převodu nedošlo ke snížení částky. Poskytovatel na požádání sdělí zákazníkovi částku k platbě přepočtenou do zákazníkem zvolené měny. Stejná pravidla musí při platbě zákazníkovi dodržet i poskytovatel.
Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije.
Produkty ani služby není možné hradit formou splátkového kalendáře.
- SPLATNOST KUPNÍ CENY. V případě bezhotovostního převodu je kupní cena digitálního obsahu splatná do 10 dnů od potvrzení přijetí objednávky (tedy od uzavření Kupní smlouvy). Datum splatnosti je uvedené v pokynech k platbě, na faktuře. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet. V případě online platby kartou nebo rychlým bankovním převodem je kupní cena splatná bezprostředně po uzavření Kupní smlouvy. U průvodcovských služeb musí být platba provedena nejpozději 48 hodin před konáním prohlídky, není-li oboustranně dohodnuto jinak.
2. Dodací podmínky
- ZPŮSOB DODÁNÍ. Při koupi e-booku bude digitální obsah ve formátu pdf nebo obdobném dodán po zaplacení kupní ceny na e-mail jako příloha e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít. Při koupi on-line kurzu vám po uhrazení ceny bude vytvořen uživatelský účet na webovém rozhraní a budou vygenerovány a na elektronickou adresu uvedenou v objednávce zaslány přístupové údaje k vašemu uživatelskému účtu (podmínky užívání jsou uvedeny v čl. VI těchto VOP). V případě, že je pro všechny přihlášené kurz otevírán ve stejný den, obdržíte po zaplacení přístupové údaje v předem ohlášený den. Po přihlášení s využitím přístupových údajů vám bude digitální obsah (on-line kurz) dodán zpřístupněním členské sekce. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou vám jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu uvedeného na „nástěnce“ členské sekce on-line kurzu. Při koupi organizované prohlídky vám bude po uhrazení doručena platná vstupenka ve formátu pdf nebo zasláním odkazu, na kterém je vstupenku možno stáhnout či otevřít, a kterou se prokážete za začátku prohlídky (bez platné vstupenky není možné se prohlídky zúčastnit).
- DODACÍ LHŮTA. E-book, e-vstupenka a on-line kurz (přístupové údaje) bude dodán do 3 pracovních dnů poté, kdy bude platba připsána na můj bankovní účet. U platby online platební kartou nebo rychlým online převodem bude produkt dodán obratem po provedení platby. Výjimkou je jen výše uvedená situace, kdy on-line kurz začíná pro všechny přihlášené účastníky v konkrétní stejný předem avizovaný den.
- Po dodání produktu si prosím co nejdříve zkontrolujte funkčnost a dostupnost obsahu a zjistíte-li nedostatky nebo vady, kontaktujte mě prosím, abych mohla provést nápravu.
Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf (podrobnosti obsahuje následující část VOP).
3. Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem a ochrana autorských práv
- Digitální obsah zasílám pouze vám, jako Kupujícímu, na vaši elektronickou adresu, případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde je obsah umístěn. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu .doc a pdf. K přehrání obsahu v on-line kurzu ve členské sekci je nutné se přihlásit do vašeho uživatelského účtu zadáním přístupových údajů. Obsah přehrajete s pomocí internetového prohlížeče podporujícího audio přehrávání. Software musí obsahovat obvyklé zvukové kodeky. Pro on-line přehrávání obsahu je nezbytné, abyste byli připojeni k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení. Dále je nutné, aby váš hardware umožňoval zvukový výstup. Neodpovídám za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti vašeho internetového připojení. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.
- Produkty jsou vytvořeny s využitím mých znalostí a zkušeností a roků praxe. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto nemohu odpovídat za to, jakých konkrétních výsledků na základě produktů sami dosáhnete. Produkty nenahrazují osobní konzultaci. Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez mého předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin.
- UŽIVATELSKÝ ÚČET. Po zakoupení on-line kurzu obdržíte po úhradě ceny přístupové údaje k přihlášení do vašeho uživatelského účtu, tak jak je uvedeno v části o dodacích podmínkách (čl. III. VOP). Zavazujete se dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích a neumožnit jejich použití třetím osobám. Jako Kupující se rovněž zavazujete udržovat vaše údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé. V případě závažného porušení vašich povinností vyplývajících ze Smlouvy nebo těchto VOP jsem oprávněna vám uživatelský účet znepřístupnit či zrušit. Rovněž tak v případě porušení vašich povinností týkajících se ochrany autorských práv.
IV. Odstoupení od Kupní smlouvy
- Ze zákona může spotřebitel od smlouvy uzavřené distančním způsobem zpravidla odstoupit bez udání důvodů ve 14denní lhůtě od uzavření kupní smlouvy. Protože mi však maximálně záleží na vaší spokojenosti, poskytuji vám nad rámec zákonných povinností garanci spokojenosti. Máte možnost ve lhůtě do 30 dnů od uzavření Kupní smlouvy odstoupit od této smlouvy bez uvedení jakéhokoli důvodu, pokud digitální produkt nesplní vaše očekávání nebo i z jakéhokoli jiného důvodu. V takovém případě mě prosím o uplatnění garance spokojenosti informujte elektronicky na info@zuzanapolivkova.cz nebo písemně na adresu uvedenou v úvodu těchto VOP. V informaci uveďte, že využíváte právo ve 30denní lhůtě odstoupit od Kupní smlouvy v rámci garance spokojenosti a přiložte, prosím, pokud možno i doklad o koupi produktu nebo sdělte aspoň datum nákupu, vaše identifikační údaje a údaj o tom, jaký produkt jste zakoupili. Odstoupit (využít garanci spokojenosti) lze jednoduše i vyplněním formuláře, který naleznete zde. V případě použití vzorového formuláře vám bez zbytečného odkladu potvrdím jeho přijetí. Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat.
- Uplatnění garance spokojenosti formou podle předchozího odstavce ve 30denní lhůtě znamená, že musí být odstoupení od Kupní smlouvy odesláno mailem na info@zuzanapolivkova.cz. Nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o využití garance vám vrátím peníze, které jsem od vás přijala jako platbu za produkt. Peníze vám vrátím stejným způsobem, jakým jste je uhradili, leda byste souhlasili s jiným způsobem platby, se kterým by pro vás nebyly spojeny další náklady.
- Jako Kupující můžete od Kupní smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo Kupní smlouvou a VOP, zejména v případě vadného plnění (článek VIII. VOP). Jako Prodávající jsem oprávněna od Kupní smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení vašich povinností z Kupní smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do webového rozhraní, porušení autorských práv a v dalších případech stanovených zákonem. Pokud by ze strany Kupujícího nedošlo k úhradě kupní ceny ani ve lhůtě 10 dní po splatnosti, Kupní smlouva se uplynutím této lhůty ruší. V případě odstoupení od smlouvy jsem oprávněna vám okamžitě zrušit přístup do členské sekce.
- Je-li Vám společně s produktem poskytnut dárek, bonus, je darovací smlouva mezi námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Kupní smlouvy z vaší strany bez uvedení důvodů anebo k odstoupení od Kupní smlouvy z mojí strany pro podstatné porušení vašich povinností z Kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni mi poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit. Veškeré dárky a bonusy jsou zasílány či zpřístupněny až po úhradě kupní ceny, není-li na webovém rozhraní uvedeno, že jsou posílány až po uplynutí lhůty garance spokojenosti.
- Změny a zrušení služeb poskytovaných v cestovním ruchu se řídí následujícími podmínkami:
V případě, že zákazník objednávku zruší (musí zrušit v pracovní den, tj. po-pá), činí smluvní pokuta za zrušené služby:
- více než 48 hodin před plánovaným zahájením poskytnutí služeb obdrží zákazník náhradní termín (voucher v hodnotě zakoupené služby)
- 48 hodin a méně před plánovaným zahájením poskytnutí služeb 100 % z ceny všech zrušených služeb
Každá zásadní změna v objednaných službách ze strany zákazníka, tedy zejména změna času služby nebo změna rozsahu služby, je považována za zrušení již objednané služby a objednávka služby nové. Proto se i na toto zrušení vždy vztahují podmínky zrušení objednávky, není-li dohodnuto jinak. Poskytovatel je oprávněn rozhodnout, která změna je zásadní změnou.
Pokud zákazník objednávku u objednavatele nezruší, ale přesto objednané služby ve smluveném čase nečerpá, považuje se tato situace za zrušení služby v okamžiku plánovaného začátku. V případě, že zákazník neuvede v objednávce mobilní číslo na osobu, která se služby účastní nebo na něm není v čase začátku služby k zastižení, považuje se tato situace automaticky za nečerpání služby.
V případě, že není možné službu poskytnout z důvodu vyšší moci je poskytovatel oprávněn služby neposkytnout. V takovém případě vrátí poskytovatel již zaplacenou částku v celkové výši zpět zákazníkovi. Stejně se postupuje v případě, že zákazník službu zaplatil před tím, než mu byla ze strany poskytovatele potvrzena a služba mu nebyla poskytnuta. O nutnosti službu neposkytnout je poskytovatel povinen zákazníka informovat bez zbytečného prodlení.
- V případě, že zákazníkovi vznikne nárok na vrácení ceny služby poskytovatelem, zašle poskytovatel zákazníkovi dobropis, a peníze vrátí neprodleně po obdržení potvrzeného dobropisu s uvedením čísla účtu zákazníka, na který si přeje peníze vrátit.
- Poskytovatel je oprávněn postoupit práva a povinnosti vyplývající ze smluvního vztahu na třetí osobu.
1. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád
- Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174 NOZ.
- Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.
- Jako Prodávající vám odpovídám, že produkt při převzetí nemá vady. Jste-li spotřebitelem, pak v případě, že se vada projeví do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že produkt byl vadný již při převzetí. Jste-li spotřebitelem, odpovídám i za to, že se vady nevyskytnou v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí produktu.
- V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě opakovaného výskytu vady nebo výskytu většího počtu vad máte právo požadovat výměnu produktu za nový anebo od Kupní smlouvy odstoupit. V případě, že neodstoupíte od smlouvy nebo neuplatníte právo na dodání nového produktu bez vad, můžete požadovat přiměřenou slevu. Přiměřenou slevu můžete žádat i v případě, že bych nebyla schopna vám nový produkt bez vad dodat, stejně tak i v případě, že bych nezjednala nápravu v přiměřené době nebo že by vám zjednání nápravy působilo značné obtíže. Vzhledem k charakteru produktu přichází v úvahu jako vada nedostupnost části obsahu, popřípadě chybějící nebo nečitelná část.
- Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud byste před převzetím produktu věděli, že produkt má vadu, anebo byste vadu sami způsobili. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním nebo uložením produktu.
- Pokud vám nebyl produkt (resp. u online kurzu přístupové údaje či e-ticket) dodán v dodací lhůtě, prosím, zkontrolujte nejprve složky „hromadná pošta“ nebo spam. Pokud ani tam produkt (přístupové údaje, e-ticket) nenaleznete, uplatněte reklamaci dle následujícího odstavce.
- Reklamaci u mě uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. Reklamaci můžete uplatnit e-mailem na elektronickou adresu info@zuzanapolivkova.cz. Uvítám, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytnu písemné potvrzení, jste-li spotřebitel.
2. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
- Máte-li k uzavřené Kupní smlouvě, jejímu plnění či mojí činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na elektronické adrese info@zuzanapolivkova.cz.
- Podnikám na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
- Pokud mezi mnou jako prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Uvádím, že nejsem vázána žádnými kodexy chování (§ 1826 odst. 1 písm. e) NOZ).
V. Závěrečná ustanovení
- Kupní smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.
- Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete na webovém rozhraní.
- Vezměte prosím na vědomí, že jsem oprávněna tyto VOP jednostranně měnit, pro Kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.
- V případě rozporu jazykových verzí těchto podmínek je rozhodující česká verze.
- Tyto VOP jsou účinné od 18. 12. 2022 a nahrazují všechny doposud platné VOP.
General Terms and Conditions
GENERAL TERMS AND CONDITIONS
for the sale of e-books, online courses and online guides and tourism services
I. Introductory provisions and explanation of the purpose of the General Terms and Conditions
- These General Terms and Conditions of Sale (hereinafter referred to as „GTC“) apply to the purchase of e-books and online courses and online guides (hereinafter also referred to collectively as „digital content“ or „products“) and to the purchase of travel guide services via the web interface https://zuzanapolivkova.cz/.
- The purchase of Products and Services is based on a Purchase Agreement between the Seller and the Buyer. The process of concluding the Purchase Agreement is described in detail in Article III. GTC. These GTC are a document that forms an integral part of the Purchase Agreement and details and explains the rights and obligations of both parties to the Purchase Agreement, i.e. the Buyer and the Seller. Provisions in the Purchase Contract that differ from the provisions of the GTC shall prevail (i.e. the text of the Purchase Contract shall prevail over the text of the GTC). The GTC also address certain other issues related to the purchase of digital content or the use of the https://zuzanapolivkova.cz/ website.
- The GTC contain information that you need to have before you purchase a product or service. Please read the GTC carefully and contact me if you have any comments or questions about them before ordering a product or service. Please refer to Article II. GTC. By clicking on the „Send“ or „I agree“ button, you signal to me that you have seen and read the GTC and agree to the course of business and cooperation as I describe here.
- All relevant information is available to you in the GTC. For quicker reference, here is the table of contents:
Contents of the GTC:
I. Introductory provisions and explanation of the purpose of the General Terms and Conditions
II. Important terms (definitions)
III. Order and conclusion of the Purchase Contract
- Price of products/services and payment
- Delivery terms
- Details of the functionality of the digital content and its interaction with hardware and software and copyright protection
IV. Withdrawal from the Purchase Agreement
- Warranty, rights of defective performance, complaints procedure
- Complaint handling, consumer dispute resolution
V. Final provisions
_____________________________________
II. Important terms (definitions)
1. SELLER.
Seller is: Zuzana Polívková, Registration number (IČO).: 08222088, with place of business: the Czech Republic, registered in the Trade Register, contact telephone: +420731946987 and address for delivery of electronic mail: info@zuzanapolivkova.cz
2. BUYER. The Buyer is the one who concludes a Purchase Contract with me as the Seller via the web interface https://zuzanapolivkova.cz/ and thereby purchases any of the products or services. The Buyer may be an entrepreneur (a natural person – self-employed or a legal entity, e.g. a limited liability company or a joint stock company) or a consumer.
3. CONSUMER. According to the law, a consumer is a natural person who is not acting in the course of his/her business or in the course of his/her independent exercise of his/her profession. If you are a natural person and you enter your business registration number in your order, I will assume that you are entering into the Purchase Contract as a business and not as a consumer.
4. CONSUMER CONTRACT. This is a Contract of Sale in which a consumer acts as the Buyer. Under current law, a Consumer is more protected than a Buyer who is not a Consumer. At the same time, the Seller also has more obligations to the Consumer than to any other Buyer and is obliged to provide the Consumer with the information set out in both the Civil Code and the Consumer Protection Act. If the Buyer is a person other than a consumer, those provisions of the GTC which are solely for the protection of the consumer shall not apply.
5. A CONTRACT CONCLUDED BY DISTANCE LEARNING. It is such a Purchase Contract that is concluded by REMOTE COMMUNICATION MEANS, i.e. it is concluded without the Seller and the Buyer having to meet in person, because it is concluded via a web interface or by email communication, telephone or similar means of communication. The costs associated with the use of means of distance communication (in particular the cost of internet connection and telephone calls) are borne by you and do not differ from the normal rate charged by your operator or internet service provider. By placing an order, you expressly agree to the use of distance communication.
6. APPLICABLE LAW. These are the applicable laws governing the relationship between the Buyer and the Seller. These include in particular Act No. 89/2012 Coll., the Civil Code (hereinafter also referred to as the „CCC“) and, in cases where the Buyer is a consumer, Act No. 634/1992 Coll., on Consumer Protection.
III. Order and conclusion of the purchase contract
- The Buyer orders products or services via the web interface, i.e. through the automatic ordering system, by submitting a completed order form.
- DESCRIPTION OF PRODUCTS AND SERVICES. The Web Interface provides a detailed description of the products and services offered, including what they contain, who they are intended for, what they can provide to the Buyer and in what format they are provided, or whether any other conditions are required for their effective use and completion. There is also a detailed description of the bonuses that are provided with each product. All presentations given on the web interface are for informational purposes only. As the Seller, I am not obliged to enter into a Purchase Agreement in respect of these products. Section 1732(2). of the Civil Code shall not apply.
- ORDERING PRODUCTS AND SERVICES. For ordering products and services via the web interface there is an order form, where you as the Buyer fill in your name, surname or company name, address, e-mail, telephone number, for entrepreneurs ID number, VAT number, and choose the method of payment and select the selected product/service or products/services by ticking (clicking).
Before sending the order, you can check and change the data entered in the order form and, if necessary, correct any errors and discrepancies. To submit your order, click on the „Submit“ or „I agree“ button.
I will inform you of the receipt of your order by e-mail sent to the e-mail address you entered in the order. Information about the receipt of the order is sent automatically. If the confirmation does not indicate that I accept the order, I will send you information about the receipt of the order in a follow-up email. Until you receive confirmation of receipt of your order, you may cancel your order by telephone or e-mail (to the address specified in Article II. of the GTC). Upon delivery of the order confirmation to your e-mail address indicated in the order, the Purchase Contract is concluded.
In case of doubt, I may contact you to verify the authenticity of the order and if I am unable to verify the authenticity of the order, it shall be deemed that the order was not placed at all and I shall no longer deal with such order. - The contract of sale shall be concluded in the Czech language.The contract is concluded in electronic form and consists of your order, its acceptance by me and these GTC. I archive the contract in electronic form, it is not accessible.
1. Price of products/services and payment
- PRICE OF PRODUCTS/SERVICES. The current price of the individual products and services is always displayed on the web interface. The price is valid for as long as it is displayed on the web interface. If a promotional price is indicated, it is also indicated under which conditions and for how long the promotional price is valid. Due to the nature of the products, there are no shipping or other costs associated with their delivery. The calculated price shown in the order summary (i.e. before you click on the „Send“ button) is therefore already the final price.
- The agreed purchase price is the price quoted for the product/service at the time you submit your order (as indicated on the submitted order form). If there is an obvious error in the price on the web interface (this primarily means a typo, a mistake in entering the price) or a similar error in the process of concluding the Purchase Agreement, then I am not obliged to deliver the product to you at such an obviously incorrect price, even if there is an automatic confirmation of the acceptance of the order. In the event that payment of such clearly erroneous price has already been made by you, I am entitled to withdraw from the Purchase Contract. If the purchase price changes between the time your order is sent and my confirmation of it, the purchase price valid at the time of sending the order shall apply, unless otherwise expressly agreed between us.
- Unless otherwise expressly agreed between us, I am obliged to deliver the products to you only after full payment of the agreed purchase price.
- METHOD OF PAYMENT. The purchase price can be paid in the following ways:
- Cashless bank transfer to my account (payment usually takes 1 – 2 working days): you will receive payment instructions, in the form of an invoice, in your order confirmation email. Please be sure to include the appropriate variable symbol when making the payment so that the payment can be quickly paired and the product delivered as soon as possible.
- Cashless payment by VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro (payment will be made immediately).
- Online bank transfer (payment is made immediately).
Payment methods are connected to the payment gateway of GOPAY s.r.o., which provides secure technology for accepting credit cards and online bank transfers. Payment card numbers, credit card numbers and e-banking passwords are entered through GOPAY s.r.o.’s secure and trusted channel.
Any additional payment methods will be indicated on the web interface or may be expressly agreed between us. The purchase price shall be paid in Czech crowns. In case of orders from abroad, the purchase price is paid in Euros.
- THE DUE DATE OF THE PURCHASE PRICE. In the case of a cashless transfer, the purchase price of the digital content is payable within 10 days of the confirmation of the order (i.e. the conclusion of the Purchase Agreement). The due date is indicated in the payment instructions on the invoice. The purchase price is paid when the relevant amount is credited to my bank account. In the case of online payment by credit card or fast bank transfer, the purchase price is payable immediately after the conclusion of the Purchase Agreement. In the case of guided tours, payment must be made at least 48 hours prior to the tour, unless otherwise mutually agreed.
In the case of an international bank transfer, the price of the services is deemed to be paid only when the full amount charged has been credited to the provider’s account. The customer is therefore obliged to set the payment parameters in such a way that the amount is not reduced during the transfer. Upon request, the Provider shall inform the Customer of the amount to be paid, converted into the currency chosen by the Customer. The same rules must be followed by the provider when paying the customer.
Section 2119(1) of the NTC shall not apply.
Products and services cannot be paid for by instalment plan.
2. Delivery terms
- DELIVERY METHOD. When purchasing an e-book, the digital content in pdf or similar format will be delivered after payment of the purchase price by e-mail as an attachment to an e-mail message or by sending a link where the content can be downloaded or opened. When purchasing an online course, after payment of the price, a user account will be created on the web interface and the access data for your user account will be generated and sent to the e-mail address indicated in the order (the terms of use are set out in Article VI of these GTC). In the event that the course is opened on the same day for all registrants, you will receive the access data on a pre-announced date after payment. After logging in using the access data, the digital content (online course) will be delivered to you by making the member’s section available. If it is efficient with regard to the continuity of the content, the individual lessons will be made available to you sequentially, according to the schedule indicated on the „bulletin board“ of the member section of the online course. Upon purchasing an organized tour, you will receive a valid ticket in PDF format or a link to download or open the ticket after payment. You will need to present this ticket at the start of the tour (it is not possible to participate in the tour without a valid ticket).
- DELIVERY TIME. The e-book, e-ticket and online course (access details) will be delivered within 3 working days after payment has been credited to my bank account. For online payment by credit card or quick online transfer, the product will be delivered promptly after payment is made. The only exception to this is the above situation where the online course starts for all enrolled participants on the specific same pre-announced date.
- Upon delivery of the product, please check the functionality and availability of the content as soon as possible and if you find any deficiencies or defects, please contact me so that I can make corrections.
Digital content requires the availability of hardware and software that allows you to open and work with documents in PDF format to ensure full functionality (details are provided in the following section of the Terms and Conditions).
3. Information on the Functionality of Digital Content, Its Compatibility with Hardware and Software, and Copyright Protection
- Digital content is sent exclusively to you, as the Buyer, to your email address or by providing a link to a webpage where the content is available. For full functionality, digital content requires hardware and software capable of opening and working with .doc and PDF documents. Accessing content in an online course within the member section requires logging into your user account using the provided login credentials. The content can be played using an internet browser that supports audio playback, and the software must include standard audio codecs. To play online content, you must have an internet connection with sufficient speed. Your hardware must also support audio output. I am not responsible for content unavailability due to non-functioning or slow internet connections. Content may occasionally be temporarily unavailable due to server maintenance or outages. Web pages may be updated without prior notice.
- The products are created based on my knowledge, experience, and years of practice. They provide guidance and recommendations; how you implement them and the effort and care you dedicate to applying this information is entirely up to you. Therefore, I cannot be held responsible for the specific results you achieve from using the products. The products do not substitute for personal consultations. Digital content is protected by copyright and may not be distributed or shared with others without my prior express written consent. Violations of copyright law are subject to penalties under the Copyright Act and may also constitute a criminal offense.
- USER ACCOUNT. Upon purchasing an online course, you will receive access credentials for your user account after payment, as outlined in the section on delivery terms (Article III of the Terms and Conditions). You agree to maintain the confidentiality of your login credentials and not to share them with third parties. As the Buyer, you also agree to keep the information provided in your user account accurate and up to date. In the event of a serious breach of your obligations under the Agreement or these Terms and Conditions, I reserve the right to restrict or cancel your user account. This also applies to breaches of your obligations regarding copyright protection.
IV. Withdrawal from the Purchase Agreement
- Under the law, consumers generally have the right to withdraw from a distance contract without providing a reason within 14 days of concluding the purchase agreement. However, because your satisfaction is my top priority, I offer a satisfaction guarantee that goes beyond legal obligations. You have the option to withdraw from the purchase agreement within 30 days of its conclusion without providing any reason, whether the digital product does not meet your expectations or for any other reason. In such a case, please inform me electronically at info@zuzanapolivkova.cz or in writing at the address provided at the beginning of these Terms and Conditions. In your notification, state that you are exercising your right to withdraw from the purchase agreement within the 30-day satisfaction guarantee period. If possible, include proof of purchase or at least provide the purchase date, your identification details, and information about the product purchased.
- Exercising the satisfaction guarantee as described above within the 30-day period means that the notice of withdrawal from the purchase agreement must be sent via email to info@zuzanapolivkova.cz. Within 14 days of receiving the withdrawal notice, I will refund the payment you made for the product. The refund will be issued using the same payment method you used unless you agree to a different method, which will not incur any additional costs for you.
-
As the Buyer, you may withdraw from the Purchase Agreement in other cases stipulated by law, the Purchase Agreement, or these Terms and Conditions, particularly in the case of defective performance (Article IV of the Terms and Conditions). As the Seller, I am entitled to withdraw from the Purchase Agreement in the event of a substantial breach of your obligations under the Purchase Agreement, such as unauthorized interference with the website interface, violation of copyright, and in other cases provided by law. If the Buyer fails to pay the purchase price even within 10 days after the due date, the Purchase Agreement is automatically terminated upon the expiration of this period. In the event of withdrawal from the Agreement, I am entitled to immediately revoke your access to the member section.
-
If a gift or bonus is provided to you along with the product, the gift agreement between us is concluded with a resolutory condition. This means that if you withdraw from the Purchase Agreement without providing a reason, or if I withdraw from the Purchase Agreement due to a substantial breach of your obligations under the Purchase Agreement, the gift agreement becomes void, and you are required to return the provided gift within 14 days of withdrawal from the Agreement. All gifts and bonuses are sent or made available only after the purchase price has been paid, unless otherwise stated on the website interface that they are sent only after the satisfaction guarantee period has expired.
-
Changes and Cancellations of Services Provided in Tourism are Governed by the Following Terms:
If the customer cancels the order (cancellation must occur on a business day, i.e., Monday to Friday), the cancellation fees for the canceled services are as follows:
- More than 48 hours before the planned start of the service: The customer will receive a replacement date (a voucher equal to the value of the purchased service).
- 48 hours or less before the planned start of the service: 100% of the price of all canceled services.
Any significant change to the ordered services made by the customer, such as a change in the time or scope of the service, is considered a cancellation of the existing order and the creation of a new service order. Therefore, the cancellation terms apply to such changes unless agreed otherwise. The provider has the right to determine which changes constitute significant changes.
-
If the customer does not cancel the order with the provider but fails to use the ordered services at the agreed time, this situation is considered a cancellation of the service at the time of the planned start. If the customer does not provide a mobile phone number for the person attending the service in the order, or if that person is unreachable at the time the service begins, this situation is automatically considered as a failure to use the service.
-
If it is impossible to provide the service due to force majeure, the provider is entitled not to deliver the service. In such cases, the provider will refund the full amount already paid by the customer. The same applies if the customer has paid for the service before it was confirmed by the provider and the service was not delivered. The provider is obligated to inform the customer of the need to cancel the service without undue delay.
-
If the customer becomes entitled to a refund for the service price, the provider will issue a credit note to the customer and will promptly return the payment upon receiving the confirmed credit note, including the customer’s bank account number to which the refund should be sent.
-
The provider is entitled to assign the rights and obligations arising from the contractual relationship to a third party.
1. Warranty, Rights from Defective Performance, and Complaints Policy
-
Rights arising from defective performance are governed by applicable laws, particularly Sections 2099 to 2112 and Sections 2165 to 2174 of the Civil Code (NOZ).
-
Warranty rights are primarily governed by Sections 2113 to 2117 and Sections 2161 to 2164 of the Civil Code (NOZ).
-
As the Seller, I guarantee that the product is free of defects at the time of receipt. If you are a consumer and a defect appears within six months of receipt, it is assumed that the product was defective at the time of receipt. If you are a consumer, I am also responsible for ensuring that no defects arise during the warranty period, which is 24 months from the date of receipt.
-
If a defect arises that cannot be resolved, or if defects reoccur, or there is a significant number of defects, you have the right to request a replacement product or to withdraw from the Purchase Agreement. If you do not withdraw from the agreement or request a new defect-free product, you may request a reasonable discount. You can also request a discount if I am unable to provide a defect-free replacement, if I do not remedy the defect within a reasonable time, or if the remediation would cause you significant inconvenience. Given the nature of the product, defects may include unavailable content or missing or illegible parts.
-
You are not entitled to rights from defective performance if you were aware of the defect before receiving the product or if the defect was caused by you. The warranty and liability for defects do not cover damages caused by improper use or storage of the product.
-
If the product (or in the case of an online course, access details; e-ticket) is not delivered within the delivery period, please first check your „bulk mail“ or spam folders. If the product (or access details or e-ticket) is not found there, you may file a complaint as outlined below.
-
Please submit your complaint without undue delay after discovering the defect. Complaints can be submitted via email to info@zuzanapolivkova.cz. I would appreciate it if you could include the invoice or another proof of purchase, a description of the defect, and your proposed resolution for the complaint. Complaints will be resolved without undue delay, no later than 30 days, unless explicitly agreed otherwise. I will provide you with written confirmation of the complaint submission and resolution if you are a consumer.
2. Handling Complaints and Resolving Consumer Disputes
- If you have any complaints regarding the concluded Purchase Agreement, its fulfillment, or my activities, please contact me at info@zuzanapolivkova.cz.
- I operate based on a trade license, and the relevant trade licensing office serves as the supervisory authority. Compliance with consumer protection regulations is overseen by the Czech Trade Inspection Authority (Česká obchodní inspekce). Compliance with personal data protection regulations is supervised by the Office for Personal Data Protection (Úřad pro ochranu osobních údajů). You can also direct your complaints to these authorities.
- If a consumer dispute arises between me as the seller and you as the consumer, you have the right to seek an out-of-court resolution. The entity responsible for out-of-court dispute resolution under Act No. 634/1992 Coll., on Consumer Protection, is the Czech Trade Inspection Authority (Česká obchodní inspekce). Detailed information about out-of-court dispute resolution is available on the Czech Trade Inspection Authority’s website at www.coi.cz. Consumers may also use the Online Dispute Resolution (ODR) platform established by the European Commission at http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- I hereby state that I am not bound by any codes of conduct (§ 1826 (1)(e) of the Civil Code).
V. Final Provisions
-
The Purchase Agreement is concluded for a fixed term, valid until the obligations of the Seller and the Buyer arising from the agreement are fulfilled.
-
The protection of personal data is addressed in a separate document available on the website.
-
Please note that I am entitled to unilaterally amend these Terms and Conditions; however, the Buyer is always bound by the version of the Terms and Conditions that is effective at the time the order is submitted.
-
In case of any discrepancies between language versions of these Terms and Conditions, the Czech version shall prevail.
-
These Terms and Conditions are effective as of January 20, 2025, and replace all previously valid versions.